Returnarea produselor

1. Cadrul legal

Conform OUG 34/2014, dreptul de retragere se aplica doar persoanelor fizice sau grupurilor de persoane fizice constituite în asociații.
Aveți dreptul de a va retrage din prezentul contract în 30 zile calendaristice de la recepția produsului, in următoarele condiții:

  • în primele 14 zile de la recepționarea produselor se poate solicita rambursarea contravalorii acestora;
  • pe toată durata celor 30 de zile se poate solicita înlocuirea produselor.
  • costul transportului este în sarcina clientului, având în vedere prevederile legii 249/2015 actualizată, pentru îndeplinirea obiectivelor de la art. 14 produsele se returnează doar în ambalajul original;
    Conform legislației în vigoare OUG 34/2014 (actualizată), dreptul de retragere este aplicabil doar clienților persoane fizice.

2. Excepțiile

Nu pot fi denunțate contractele care au ca obiect furnizarea următoarelor categorii de produse:

a. Software, licențe desigilate
b. Produse aduse pe comenzi speciale (având statusul „La comandă”);

3. Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informează SC SolCharge SRL cu privire la decizia de retragere din contract prin email la adresa retur@solcharge.ro. În termen de 48 ore lucrătoare de la transmiterea notificării, cumpărătorul va primi pe e-mail număr de înregistrare și detalii cu privire la solicitarea înaintată. Vă recomandăm să împachetați produsul în ambalajul original și apoi într-o alta cutie pentru a nu risca deteriorarea produselor de către curier. Produsele se returnează doar în ambalajul original; Nu suntem răspunzători pentru deteriorarea sau pierderea coletului. Va recomandăm să expediați coletul în același mod în care l-ați primit. Vă rugam nu aruncați etichetele, pungile sau protecția din interiorul ambalajului original. De asemenea, evitați să aplicați scotch sau etichete pe ambalajul original al produsului. Poți returna produsele și la easybox. În acest caz coletul nu poate depăși 44.5 x 39 x 47 cm / 20 kg.

In cazul kiturilor, nu se accepta returul parțial pentru părțile componente.

  1. Costuri și taxe speciale pentru renunțarea la cumpărare

Costuri suportate de către cumpărător:

  • costuri de retur și transport curier
  • dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, SC SOLCHARGE SRL are dreptul de a decide acceptarea returului sau poate percepe taxe suplimentare pentru readucerea la starea inițială (în cazul în care produsele sunt uzate, deteriorate, fără ambalajul original, prezintă modificări fizice, ciobiri, zgârieturi, etc)
  • pentru mandat poștal (cu înștiințare in cutia poștală) se va percepe tariful practicat de către Posta Romana.

Costuri suportate de către vânzător:

  • Produs ce nu este conform cu specificațiile din oferta vânzătorului.
  • Produs ce nu este conform specificațiilor menționate în comanda cumpărătorului.
  • Produs nefuncțional în primele 48 de ore de la recepție sau colete ce prezintă deteriorări la recepție.

Notă: (dacă defectul de refuncționare este semnalat în primele 48 ore de la recepție)

  1. Rambursarea sumelor

Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.